راهکارهای سئو - قسمت اول

يکشنبه 10 مرداد 1395
22:09
بک لینک ها

انواع راهکارهای سئو - قسمت اول

سئو داخلی وب سایت یا On Page SEO سئوی on page یا سئوی داخلی سایت به مجموعه ای از پارامترهای تاثیرگذار بر سئوکه گفته میشود که مستقیما توسط خود شما، کد نوشته شده، دیزاین وبسایت، کدهای HTML و… قابل کنترل است لذا سئوی on page یاسئوی داخلی سایت به فاکتور های داخلی سایت که بر روی مرتبه­ی کلی سایت شما تاثیر میگذارند اطلاق میشود. سئو خارج از سایت یا Of Page SEO سئوی off page یا اصطلاحا سئوی خارج از سایت به فاکتور های خارج از سایت که بر روی رنک وبسایت تاثیر دارند اطلاق می­شود. فاکتورهایی که توسط شما و کد نوشته شده­ی شما کنترل نمی­شوند.

به عنوان یک مثال از سئوی خارج از سایت میتوان به تعداد لینک های خارجی ارجاعی به وبسایت شما اشاره داشت.

سئوی ارگانیک:

سئوی ارگانیک به تمامی فعالیت هایی که موجب بالا رفتن جایگاه طبیعی وبسایت شما در موتورهای جستجوی طبیعی می­شوند اطلاق میشود. برای مثال میتوان به برخی تکنیک های عمومی مانند استفاده از کلمات کلیدی در سئو و تحلیل کلمات کلیدی، لینک ساختن، لینک دادن، بالابردن کیفیت لینک ها و نوشتن مطالب خوب برای خواننده های انسان اشاره داشت. سئوی ویدئو یا به اختصار vSEO همانطوری که از اسم این اصطلاح بر می­آید، بر بهینه سازی مطالب ویدئو برای بالابردن ترافیک سایت دلالت دارد. هدف آن است که ویدئوی مورد نظر شما در موتورهای جستجوی ویدئو بخوبی و به صورت طبیعی پدید آیند تا ترافیک از طریق این موتورهای جستجو به وبسایت شما سرازیر شود و نه به وبسایت ارائه­ دهنده­ی سرویس ویدئو. بهینه سازی فرانت پیج این واژه که خلاصه شده­ی آن می­شود FPO، به فرایند بالابردن تعداد بیننده های سایت بصورت click-through اطلاق می­شود.

این فرایند به شناخت راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت در از طریق مشاهده­ی تعداد مرتبه­ی بالا آمدن ­صفحه اصلی سایت و زمانهای باقی ماندن کاربر در سایت کمک می­کند. بهینه سازی جستجوی گراف GSO یک دسته از فعالیت های سئو که بر روی بهینه سازی محتوای یک وبسایت به منظور رویت بهتر آن در قابلیت graph search از سایت فیسبوک تمرکز دارد.

از آنجایی که گراف سرچ در فیسبوک در مرحله­ی بتا قرار دارد و فیس بوک تاکنون هیچ سخنی از الگوریتم آن و فرمولهای مورد استفاده در آن به میان نیاورده است، GSO هم اینک به یک موضوع داغ در میان تجار و شرکت ها برای بدست آوردن یک موقعیت بهتر در نتایج جستجوها مبدل شده است. روابط عمومی در سئو یک ترکیب از سئو با روابط عمومی. با این کار می­توان با انتشار در مطبوعات و مجلات تجاری برای سئو و بالا بردن ترافیک سایت اقدامات درخور توجهی انجام داد. همچنین به آن روابط عمومی اینترنتی نیز میگویند.

منبع : متخصص سئو


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک | سئو و بهینه سازی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]